vrijdag 13 april 2018

ZO! EINDELIJK WEER EENS EEN AVONDJE LACHEN! / CABARET: Eric van Sauers EEN GOED VERHAAL IN 10 MINUTEN


Eric van Sauers - Vrouwencomplot

 


Jinek - Eric van Sauers over wat er verandert als we 150 jaar oud worden

 


NOOT: ik was pas bij mijn Oogarts -een fantastische Oogarts en Mens, maar ik ben wel al jaren bang voor de Operatie die hij nog moet uitvoeren op mijn ene (relatief) Goede Oog. Hij had relatief goed nieuws, wat slechts gedeeltelijk een verbandje is om mijn angst, maar hij had ook slecht nieuws 'In plaats van die ene, zijn er drie operaties noodzakelijk', zijn toelichting "Meneer Dekker, u kunt wel 150 worden..!"

Zoals de vlaggen er nu voor hangen, ben ik al heel erg blij als ik in redelijke gezondheid de 80 zou halen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten